Çanakkale’de tarım sektörünün temsilcileriyle bir araya gelen Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişçi, 1 Eylül 2023 tarihinden itibaren tarımda yeni bir dönemin başlayacağını kaydetti.Yeni dönemle ilgili ikinci mevzuat çalışmalarının devam ettiğini dile getiren Kirişçi, “Biz nerede, ne kadar ne şekilde üretilmesi gerektiğine kamu olarak karar vermiş olacağız. Üreticilerimize alternatifler sunacağı ve onları yönlendireceğiz. Çünkü bir yıl para kazanan ertesi yıl o aynı üründen zarar eden bir üretici olsun istemiyoruz. Bu risklerden üreticimizi kurtarmak istiyoruz. Planlı tarımın gereği olarak arz fazlası bir ürün yaşanmayacak” ifadelerini kullandı.
Gündem
Yayınlanma: 15 Nisan 2023 - 11:58
Tarımda yeni dönem 1 Eylül'de başlıyor!
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişçi, 1 Eylül 2023’ten itibaren tarımda yeni bir dönemi resmen başlatacaklarını açıkladı.
Gündem
15 Nisan 2023 - 11:58
İlginizi Çekebilir















