Haliliye Kaymakamı Dr. Muhammed Serkan Şahin, görevinden ayrılması dolayısıyla kamuoyuna hitaben yayımladığı mesajda, Haliliye' de görev yapmanın kendisi için büyük bir onur ve gurur olduğunu ifade etti. Görev süresini değerlendirirken en büyük kazanımının gönüllerde yer edinebilmek olduğunu belirten Şahin, devletin vakarını, milletin emanetini ve kamu hizmetinin kutsiyetini daima ön planda tuttuklarını vurguladı.Görev süresi boyunca adalet, samimiyet ve gayret ilkeleriyle hareket ettiklerini kaydeden Şahin, vatandaşların sorunlarına çözüm üretmeye, her kapıyı çalmaya ve her gönle dokunmaya özen gösterdiklerini dile getirdi.Veda mesajında görev süresince destek veren Şanlıurfa Valiliğine, milletvekillerine, belediye başkanlarına, yargı mensuplarına, güvenlik güçlerine, kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticilerine, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve basın mensuplarına teşekkür eden Şahin, en büyük teşekkürü ise Haliliye halkına ayırdı.Haliliyelilerin sevgi ve duasını her zaman yanında hissettiğini belirten Şahin, makamların geçici, gönül bağlarının ise kalıcı olduğuna dikkat çekti. Geride güzel izler bırakabilmenin ve insanların gönlünde yer edinebilmenin kendisi için en değerli kazanım olduğunu ifade etti.Mesajının sonunda vatandaşlardan helallik isteyen Dr. Muhammed Serkan Şahin, "Hakkınızı helal edin. Benim varsa hakkım, sonuna kadar helal olsun." ifadelerini kullandı. Şahin, bundan sonraki süreçte de devlete ve millete aynı inanç, azim ve sorumluluk bilinciyle hizmet etmeyi temenni ederek tüm Haliliyelilere "Kalın sağlıcakla, Allah'a emanet olun." sözleriyle veda etti.
Gündem
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 16:46
Haliliye Kaymakamı Dr. Muhammed Serkan Şahin'den Duygusal Veda Mesajı
Şanlıurfa'nın Haliliye ilçesinde görev yapan Haliliye Kaymakamı Dr. Muhammed Serkan Şahin, yayımladığı veda mesajıyla görevinden ayrıldığını duyurdu. Görev süresi boyunca vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalıştıklarını belirten Şahin, Haliliyelilerden helallik istedi.
Gündem
24 Haziran 2026 - 16:46















