Türkiye Futbol Federasyonu ( TFF) 2. Lig play-off finali dün MEDAŞ Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu’nda oynandı.Şanlıurfaspor ile Bucaspor 1928 kozlarını paylaşırken, karşılaşma Şanlıurfaspor’un 3-0’lık üstünlüğüyle sona erdi.Bu sonuçla birlikte Şanlıurfaspor şampiyon olarak, Spor Toto 1. Lig’e yükseldi.ŞAMPİYONLUK KUTLAMALARI BAŞLIYOR
Sarı yeşilli kulüpten yapılan açıklamaya göre, tüm takım saat 17.30 itibariyle tesislerden çıkarak şehir turuna katılarak vatandaşlarla buluşacak. Şampiyonluk turuna katılmak isteyen taraftarların ise araçlarıyla tesise gelmesi duyuruldu.Kulüpten yapılan açıklamanın tamamı şu şekilde:,“KUTLAMALAR BAŞLIYORŞanlıurfaspor tüm takım kadromuz; bugün saat 17.30 itibarıyla tesislerimizden çıkarak şehir turuna katılacak ve vatandaşlarımızla buluşacaktır.Katılmak isteyen tüm taraftarımızı araçlarıyla tesislerimize bekliyoruz.17.30Şanlıurfaspor tesisleri.”
Sarı yeşilli kulüpten yapılan açıklamaya göre, tüm takım saat 17.30 itibariyle tesislerden çıkarak şehir turuna katılarak vatandaşlarla buluşacak. Şampiyonluk turuna katılmak isteyen taraftarların ise araçlarıyla tesise gelmesi duyuruldu.Kulüpten yapılan açıklamanın tamamı şu şekilde:,“KUTLAMALAR BAŞLIYORŞanlıurfaspor tüm takım kadromuz; bugün saat 17.30 itibarıyla tesislerimizden çıkarak şehir turuna katılacak ve vatandaşlarımızla buluşacaktır.Katılmak isteyen tüm taraftarımızı araçlarıyla tesislerimize bekliyoruz.17.30Şanlıurfaspor tesisleri.”



















