Şanlıurfaspor, Türkiye Futbol Federasyonu ( TFF) 2. Lig Beyaz Grup 11. hafta maçında Menemenspor’u konuk etmişti.Müsabakayı 4-3 kaybederek sezonun ilk mağlubiyetini alan sarı yeşilli ekip, TFF tarafından Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilmişti.Şanlıurfaspor’a taraftarların neden olduğu saha olayları nedeniyle 28 bin lira, çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle 8 bin lira ve merdiven boşluklarının boş bırakılması nedeniyle 28 bin lira olmak üzere toplamda 64 bin lira para cezası verildi.TFF’den PFDK kararlarıyla ilgili yapılan açıklamanın tamamı şu şekilde:“ŞANLIURFASPOR Kulübünün, 23.10. 2022 tarihinde oynanan ŞANLIURFASPOR-MENEMEN FUTBOL KULÜBÜ TFF 2. Lig Beyaz Grup müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle 28.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada ŞANLIURFASPOR Kulübünün, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin aynı sezon içinde ev sahibi kulüp olduğu müsabakada 2. kez gerçekleştirilmesinden dolayı 8.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,Aynı müsabakada ŞANLIURFASPOR Kulübünün, merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı ve bu eylemin aynı sezon içinde 2. kez gerçekleştirilmesi nedeniyle 28.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.”
Aynı müsabakada ŞANLIURFASPOR Kulübünün, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin aynı sezon içinde ev sahibi kulüp olduğu müsabakada 2. kez gerçekleştirilmesinden dolayı 8.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,Aynı müsabakada ŞANLIURFASPOR Kulübünün, merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı ve bu eylemin aynı sezon içinde 2. kez gerçekleştirilmesi nedeniyle 28.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.”



















