Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, adaletin tesisi için gece gündüz demeden çalışan tüm avukatların 5 Nisan Avukatlar Günü'nü kutladı. Hukukun üstünlüğünü savunan avukatların, toplumun vicdanı olarak nitelendirildiği mesajda, hak yolunda verdikleri mücadele için teşekkür edildi.Belediyeden yapılan açıklamada, avukatların görevlerinde başarılar dilenerek, emeklerinin takdir edildiği belirtildi. 5 Nisan tarihi, Türkiye'de 1958 yılından bu yana Avukatlar Günü olarak kutlanmaktadır. Bu özel gün, avukatlık mesleğinin önemini vurgulamak ve hukukun üstünlüğünü hatırlatmak amacıyla düzenlenmektedir.
Kaynak: Haber Merkezi















