Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ve İl Sağlık Müdürlüğü iş birliğiyle yürütülen kanser tarama programı kapsamında, 2026 yılının başından bu yana 843 vatandaş ücretsiz tarama hizmetinden yararlandı.Sağlık İşleri Daire Başkanlığı'nın koordinasyonunda ve Ulaşım Daire Başkanlığı'nın desteğiyle gerçekleştirilen uygulamada, Aile Sağlığı Merkezlerinden alınan vatandaşlar Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezlerine (KETEM) ulaştırılarak taramaları yapılıyor.
Erken Teşhis Hayat Kurtarıyor
Erken teşhisin önemine vurgu yapılan bu program sayesinde, vatandaşların düzenli sağlık kontrollerine kolayca erişimi sağlanıyor. Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket eden Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, sağlıklı bir toplum oluşturma hedefiyle çalışmalarına devam ediyor.Kaynak: Haber Merkezi



















