Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, 11 Nisan Şanlıurfa'nın Kurtuluş Günü dolayısıyla toplu taşıma araçlarının gün boyunca ücretsiz hizmet vereceğini duyurdu.Şehrin düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünde gerçekleştirilecek bu anlamlı jest ile vatandaşların kutlamalara katılımı teşvik edilecek. Belediye, bu özel günde tüm hemşehrilerini şehrin coşkusunu birlikte paylaşmaya davet etti.
Kaynak: Haber Merkezi
















