Okul Sporları Badminton Heyecanı Sona Erdi
Şanlıurfa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen Okul Sporları kapsamında Badminton Gençler A Kız-Erkek mahalli yarışmaları, 11 Nisan Spor Salonu'nda gerçekleştirildi.Kızlar ve erkekler kategorilerinde kıyasıya geçen müsabakaların ardından dereceye giren takımlar belirlendi.Kızlar Kategorisi Sonuçları
Kızlar kategorisinde sıralama şu şekilde oluştu:- 1. Siverek Mustafa Kemal Anadolu Lisesi
- 2. Ayşe Hümeyra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi
- 3. Atatürk Anadolu Lisesi
- 4. İsmail-Nazif Bayraktar Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
Erkekler Kategorisi Sonuçları
Erkekler kategorisinde ise dereceye giren okullar şunlardır:- 1. Şehit Şükrü Can Kayadibi Anadolu Lisesi
- 2. Birecik Mehmet Adil Çulcuoğlu Anadolu Lisesi
- 3. Viranşehir Anadolu İmam Hatip Lisesi
- 4. Özel Suosb Teknoloji Koleji Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
Kaynak: Haber Merkezi



















