Karaköprü Belediyesi, ilçe genelinde yürüttüğü çevre düzenleme ve ağaçlandırma çalışmaları kapsamında Seyrantepe Mahallesi'nde palmiye ağacı dikimini sürdürüyor. Bu çalışmalarla ilçenin yeşil alanlarının artırılması hedefleniyor.Seyrantepe Mahallesi'nde devam eden ağaçlandırma faaliyetleri, Karaköprü'nün geleceğine umut olacak fidanların toprakla buluşmasını sağlıyor. Belediye yetkilileri, dikilen her fidanın ilçenin çevresel geleceğine katkı sağladığını belirtiyor.
Çalışmalar Yerinde İncelendi
Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Seyrantepe Mahallesi'nde devam eden çalışmaları yerinde inceleyerek, dikim faaliyetlerini yürüten ekiplerden bilgi aldı. Başkan Çiftçi, çalışmaların titizlikle yürütüldüğünü ve hedeflenen yeşil alanlara ulaşılacağını ifade etti.Kaynak: Haber Merkezi















