İran'ın güneyindeki Buşehr eyaletinde bulunan nükleer santralin yakınlarına saldırı düzenlendiği bildirildi. Olayın detayları henüz netlik kazanmazken, uluslararası kamuoyu gelişmeleri yakından takip ediyor.Bölgeden gelen ilk bilgilere göre, santralin çevresinde patlama sesleri duyulduğu ve güvenlik önlemlerinin artırıldığı belirtildi. Saldırının kim tarafından ve ne amaçla yapıldığı konusunda henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Bölgede Güvenlik Önlemleri Artırıldı
Saldırının ardından bölgedeki askeri ve güvenlik birimlerinin teyakkuza geçtiği öğrenildi. Yetkililerden olayın boyutları ve olası sonuçları hakkında bilgi bekleniyor. İran'ın nükleer programı açısından stratejik öneme sahip olan Buşehr Nükleer Santrali, daha önce de uluslararası gündemde yer almıştı.Kaynak: Haber Merkezi















