Birecik Belediyesi, yaşanan fırtınanın ardından oluşan olumsuzlukları gidermek amacıyla Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin gece gündüz sahada çalıştığını duyurdu. Ekipler, devrilme riski taşıyan ağaçların kesimi ve kırılan dalların toplanması gibi titiz çalışmaları sürdürüyor.
Kaynak: Haber Merkezi















