Şanlıurfa'da etkili olan sel felaketinin ardından İçişleri Bakanı Süleyman Soylu kente geldi.Afet Koordinasyon Merkezine geçen Bakan Soylu, burada kentteki durum ile ilgili olarak Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan'dan bilgi aldı.Ziyaretle ilgili olarak Şanlıurfa Valiliğinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:"İçişleri Bakanımız Sn. Süleyman Soylu Şanlıurfa’da. Yaşanan sel afetinin ardından ilimize teşrif eden Sn. Soylu başkanlığında, Afet Koordinasyon Merkezi’nde toplantı gerçekleştirildi.Sn. Soylu, ilimizdeki son durum hakkında Valimiz @valisalihayhan’dan bilgi aldı."Ayrıntılar geliyor...
Gündem
Yayınlanma: 15 Mart 2023 - 14:25
Bakan Soylu sel felaketinin ardından Şanlıurfa'ya geldi!
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yaşanan sel felaketinin ardından Şanlıurfa'ya gelerek çalışmaları takip etti.
Gündem
15 Mart 2023 - 14:25
İlginizi Çekebilir















