11 Nisan Milli Ağaçlandırma Günü dolayısıyla Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından başlatılan ‘Geleceğe Nefes Ol’ fidan dikim kampanyası kapsamında, Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü koordinesinde İpekyol İlkokulu’nda fidan dikme etkinliği düzenlendi.Programa Viranşehir Kaymakamı Önder Koç, Viranşehir Belediye Başkanı Salih Ekinci, kurum müdürleri, kurum çalışanları, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.Ağaç dikmenin önemli bir vatandaşlık görevi olduğunu belirten Ekinci, Viranşehir'de binlerce fidanı toprakla buluşturduklarını belirterek, "İnşallah bu projeyle ülkemizde ve ilçemizde yeşil alanlar daha da artacak. Bir fidanı toprakla buluşturmak, büyüyüp yeşermesini sağlamak kendimiz ve çocuklarımızın geleceği için yapmamız gereken en önemli görevlerden biridir. Bu kampanyaya destek olan tüm herkese teşekkür ediyorum" dedi.Programda öğretmen ve öğrencilerin taleplerini de dinleyen Kaymakam Koç ve Başkan Ekinci, daha sonra çekilen toplu hatıra fotoğrafının ardından okuldan ayrıldı.
Viranşehir
Yayınlanma: 11 Kasım 2023 - 14:29
Viranşehir'de fidan dikimi gerçekleşti!
Viranşehir Belediyesi’nden gelen açıklamaya göre, Belediye Başkanı Salih Ekinci, Milli Ağaçlandırma Günü dolayısıyla, ‘Geleceğe Nefes Ol’ kampanyası kapsamında, öğrencilerle bir araya gelerek fidan dikti.
Viranşehir
11 Kasım 2023 - 14:29
İlginizi Çekebilir



















