Şanlıurfa'da dün yaşanan sel felaketinin yaraları sarilmaya çalışılıyor.Sıkıntılı bölgelerde çalışmalar sürerken, Şanlıurfa Valiliğinden de bir açıklama geldi.Normale dönüş için çalışmaların en kısa sürede tamamlanacağı bildirilirken, vatandaşların resmi uyarıları dikkate alması gerektiği kaydedildi.Açıklamada şu ifadelere yer verildi:" Sel felaketinin 2. günündeyiz.Tüm ekiplerimiz, yaşanan afetin izlerini silmek için 7/24 sahadaki vazifelerini yerine getiriyorlar.Normale dönüş için gereken çalışmalar en kısa sürede tamamlanacaktır.Vatandaşlarımızın resmî uyarıları dikkate almalarını rica ederiz."
Gündem
Yayınlanma: 16 Mart 2023 - 11:13
Valilikten normale dönüş açıklaması!
Şanlıurfa Valiliği, yaşanan sel felaketinin ardından kentteki çalışmaların devam ettiğini, vatandaşların resmi açıklamaları dikkate alması gerektiğini duyurdu.
Gündem
16 Mart 2023 - 11:13


















