Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, yaptığı açıklamada anız yakılmasının hem tarım arazilerine hem de çevreye büyük zarar verdiğini belirterek, yasaklara uyulması gerektiğini vurguladı.ANIZ YANGINLARINDA ARTIŞ YAŞANIYOR
Vali Şıldak, hasat döneminin ardından bazı bölgelerde anız yakılması nedeniyle yangınların meydana geldiğini ve bu yangınların çevredeki ekili alanlara da sıçrayarak ciddi zararlara yol açtığını ifade etti. Son günlerde anız ve arazi yangınlarında önemli bir artış gözlendiğini belirten Şıldak, vatandaşların daha duyarlı davranmasını istedi.YASAKLARA UYMAYANLARA CEZA UYGULANIYOR
Şanlıurfa Valiliği tarafından anız yakılması, tarım arazilerinde ateş yakılması ve bu alanlara ateşle yaklaşılması yasaklanırken, kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem başlatıldığı bildirildi. Jandarma ekiplerinin sahada denetimlerini sürdürdüğü ve ihlallerde idari para cezası uygulandığı kaydedildi.VALİ ŞILDAK'TAN VATANDAŞLARA ÇAĞRI
Vali Hasan Şıldak açıklamasında şu ifadeleri kullandı:"Şanlıurfa'da hasat sonrasında tarlalarda anız yakılması sebebiyle pek çok ekili alan da yanarak zarar görüyor!Son günlerde anız ve arazi yangınlarında büyük artış yaşanıyor!Anız yakılması, tarım arazilerine ateşle yaklaşılması ve ateş yakılması Valiliğimiz tarafından yasaklanmıştır!Yasaklama Kararına uymayanlar hakkında Jandarmamız tarafından yasal işlem yapılmakta ve idari para cezası uygulanmaktadır!Anız yakmayalım, tarım arazilerine zarar vermeyelim!Can ve mal güvenliğini riske atmayalım!"
Vali Şıldak, hasat döneminin ardından bazı bölgelerde anız yakılması nedeniyle yangınların meydana geldiğini ve bu yangınların çevredeki ekili alanlara da sıçrayarak ciddi zararlara yol açtığını ifade etti. Son günlerde anız ve arazi yangınlarında önemli bir artış gözlendiğini belirten Şıldak, vatandaşların daha duyarlı davranmasını istedi.YASAKLARA UYMAYANLARA CEZA UYGULANIYOR
Şanlıurfa Valiliği tarafından anız yakılması, tarım arazilerinde ateş yakılması ve bu alanlara ateşle yaklaşılması yasaklanırken, kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem başlatıldığı bildirildi. Jandarma ekiplerinin sahada denetimlerini sürdürdüğü ve ihlallerde idari para cezası uygulandığı kaydedildi.VALİ ŞILDAK'TAN VATANDAŞLARA ÇAĞRI
Vali Hasan Şıldak açıklamasında şu ifadeleri kullandı:"Şanlıurfa'da hasat sonrasında tarlalarda anız yakılması sebebiyle pek çok ekili alan da yanarak zarar görüyor!Son günlerde anız ve arazi yangınlarında büyük artış yaşanıyor!Anız yakılması, tarım arazilerine ateşle yaklaşılması ve ateş yakılması Valiliğimiz tarafından yasaklanmıştır!Yasaklama Kararına uymayanlar hakkında Jandarmamız tarafından yasal işlem yapılmakta ve idari para cezası uygulanmaktadır!Anız yakmayalım, tarım arazilerine zarar vermeyelim!Can ve mal güvenliğini riske atmayalım!"















