Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, İçişleri Bakanlığı tarafından Ankara'da düzenlenen Valiler Buluşması Programı'na katıldı. Programda, illerde yürütülen çalışmalar ve Bakanlıkların uygulamaları değerlendirildi.Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin katılımlarıyla gerçekleşen buluşmada, illerin güncel durumu ve bakanlıkların çalışmaları hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Vali Şıldak, bu tür buluşmaların iller arasındaki koordinasyonu ve bilgi paylaşımını artırdığını belirtti.
Kaynak: Haber Merkezi

















