Uyuşturucu kullanımı ve satışıyla ilgili etkin mücadelenin verildiği Şanlıurfa’da gençlerin bir arada olduğu görüntüyle ilgili vahim bir iddia ortaya atıldı. Uyuşturucu kullanımının yaygınlaştığı ve kullanım yaşının düştüğü iddialarıyla gündeme gelen Şanlıurfa’nın Eyyübiye ilçesindeki görüntü dikkat çekti.Eyyübiye ilçesinde bulunan Toprak Mahsulleri Ofisi’ne yakın bir noktada toplanan gençlerin toplu halde uyuşturucu kullandıkları öne sürüldü.Gençlerle ilgili görüntüyü sosyal medya hesabından paylaşan Gazeteci Mehmet Yetim, “Bu memleketin çocuklarını gençleri ne hale geldi?Anlık paylaşıyorumAkçakale yolu üzerinde bulunan tarım siloların arkasında onlarca genç buz diye uyuşturucu madde çektikleri iddia ediliyor.Polis yakalasa ne yapacak ertesi gün serbest kalıyorlar” ifadelerini kullandı.
Asayiş
Yayınlanma: 22 Nisan 2024 - 22:11
Urfa'daki görüntü için vahim iddia! Toplu halde uyuşturucu mu kullanılıyor?
Eyyübiye ilçesinde gençlerin bir arada olduğu tablo için vahim bir iddia ortaya atıldı. Gençlerin toplu halde uyuşturucu kullandığı öne sürüldü.
Asayiş
22 Nisan 2024 - 22:11
















