Şanlıurfa'da Kurban Bayramı dönüşü trafik yoğunluğu arttı.Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından Diyarbakır yolu, Mardin yolu, Akçakale yolu, Adıyaman yolu, Suruç yolu, otoyol üzerinde uygulama gerçekleştirildi. Yapılan uygulamalarda; kırmızı ışık, emniyet kemeri, hız, yasak park yapma, dinlenme, cep telefonu ile konuşma, uykusuzluk, tehlikeli şerit değiştirme, güvenli seyahat konuları başlıca olmak üzere genel trafik kuralları konusunda 773 araç kontrol edildi.249 araç ve sürücüsüne cezai işlem uygulandı. Sürücülere gerekli bilgilendirmeler ve broşür dağıtımı yapıldı.