Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şu şekilde:" Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı koordinesinde:Uyuşturucu Madde İmalatçılarına ve Bunların Satışını Yapanlar ile Sokak Satıcılarına yönelik 48 İlde düzenlenen 'NARKOGÜÇ-48' Operasyonlarında; 1 Ton 39 Kg Uyuşturucu Madde ve509 Bin adet Uyuşturucu Hap ele geçirildi!242 Zehir taciri ve sokak satıcısı yakalandı!Aziz Milletimizin Bilmesini İsterim ki;Gençlerimizi ve geleceğimizi zehirleyen uyuşturucu tacirlerine göz açtırmayacağız. Her an enselerindeyiz. Bizden kaçamayacaklar!İl Emniyet Müdürlüklerince;382 ekip,1.438 personel,4 hava aracı ve23 narkotik dedektör köpeğinin katılımıyla Ankara, Adana, Gaziantep, İzmir, Eskişehir, Antalya, Osmaniye, Kocaeli, Malatya, Bursa, Yozgat, Nevşehir, Van, Isparta, Sakarya, Tekirdağ, Balıkesir, Konya, Kütahya, Şanlıurfa, Diyarbakır, Manisa, Kırklareli, Adıyaman, Aksaray, Amasya, Batman, Erzurum, Mersin, Burdur, Erzincan, Bitlis, Çanakkale, Muğla, Çorum, Denizli, Hatay, Kayseri, Samsun, Sivas, Yalova, Elazığ, Düzce, Bolu, Rize, İstanbul, Bingöl ve Aydın olmak üzere 48 ilde 'NARKOGÜÇ-48' Operasyonları düzenlendi.Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan operasyonda;31, 5 kg skunk ele geçirildi.1 Zehir Taciri yakalandı.Operasyonu gerçekleştiren Kahraman Polislerimizi gönülden tebrik ediyorum.ÜLKEMİZİN DÖRT BİR YANINDA ZEHİR TACİRLERİNE KARŞI OPERASYONLARIMIZ KARARLILIKLA DEVAM EDECEK!"
Asayiş
Yayınlanma: 09 Şubat 2024 - 08:41
Urfa da listede! 242 şahıs yakalandı!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, aralarında Şanlıurfa'nın da bulunduğu 48 ilde düzenlenen narkotik operasyonlarda 242 şahsın yakalandığını duyurdu.
Asayiş
09 Şubat 2024 - 08:41

















