Şanlıurfa Arkeoloji Müzesi önünde iddiaya göre bir gencin telefonu iki şahıs tarafından bıçak zoruyla gasp edildi. Kısa sürede yakalanan şahıslar adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Şanlıurfa Arkeoloji Müzesi önünde iddiaya göre, geçtiğimiz cumartesi günü bir gencin telefonu ismi öğrenilemeyen iki şahıs tarafından bıçak zoruyla gasp edildi. Biri suçüstü olmak üzere iki şahıs da kısa sürede polisler tarafından yakalandı. Ancak adliyeye sevk edilen şahıslar adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.Çocuğunun yaşadığı gasp olayını sosyal medya hesabından paylaşan baba Mehmed Turmak, Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan’a seslenerek yardım talep etti. Çocuğunun telefonunu geri isteyen ve suçu işleyenlerin hakkettiği cezayı almalarını talep eden baba Turmak yapmış olduğu paylaşımda şu ifadeleri kullandı. “Sayın @valisalihayhan !Cumartesi Günü Akşam Saat 21.18’de Arkeoloji Müzesi Önünde Çocuklarımın Telefonu İki kişi Tarafından Bıçak Zoruyla Gasp ediliyor.Aynı Gece, Biri Suçüstü Olmak Üzere ikisi de Yakalandı. Adli Kontrol Şartı ile Serbest Bırakılmışlar.Şehreminisiniz, Şehrin Güvenliğinden Siz Sorumlusunuz.1 Telefonu İstiyorum.2 Şehrin ve Diğer İnsanların Güvenliği Açısından Gaspçıların Hakketiği cezaya Çarptırılmasını Sağlayın.”UrfaPusula