Şanlıurfa'da vatandaşların sık sık tepki gösterdiği enerji kesintileri nedeniyle bir toplantı gerçekleştirildi.Vali Hasan Şıldak başkanlığında yapılan toplantıda, sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı.Toplantı ile ilgili olarak Valilikten gelen açıklamada şu ifadelere yer verildi:"Vali @hasansildak başkanlığında, Şanlıurfa’da elektrik enerjisi konusunda yaşanan sorunlarının ele alındığı bir toplantı gerçekleştirildi."
Gündem
Yayınlanma: 12 Nisan 2025 - 15:00
Urfa'da 'elektrik' masaya yatırıldı!
Kentte vatandaşların şikayetçi olduğu elektrik konusunda önemli bir toplantı yapıldı.
Gündem
12 Nisan 2025 - 15:00
İlginizi Çekebilir















