Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) yol çalışmalarına ilişkin açıklama yaptı.Buna göre, Gaziantep- Şanlıurfa otoyolunun 18-23. kilometresinde üst yapı çalışmaları devam ediyor.Çalışmalar nedeniyle Şanlıurfa yönünün trafiğe kapatıldığı açıklanırken, ulaşımın bölünmüş yolun bir bölümünden iki yönlü olarak ilerlediği bildirildi.
Gündem
Yayınlanma: 17 Haziran 2023 - 15:19
Urfa'da bu yolu kullanacaklar dikkat!
KGM'den gelen açıklamaya göre, Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde devam eden yol çalışmaları nedeniyle trafik bölünmüş yoldan ilerliyor.
Gündem
17 Haziran 2023 - 15:19
İlginizi Çekebilir



















