Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Türkiye'nin 1954'ten bu yana üyesi olduğu Akdeniz Genel Balıkçılık Komisyonu'nda (GFCM) başkanlık görevine seçildiğini belirtti.Bakan Yumaklı yaptığı açıklamada, Türkiye'nin sürdürülebilir balıkçılık yönetiminde uluslararası güç olduğunu belirterek, şunları kaydetti:"Ülkemiz, 1954'ten bu yana üyesi olduğu GFCM'de ilk kez başkanlık görevine seçildi. Bu tarihi adımla birlikte, karar alma süreçlerindeki etkinliğimiz artacak. Ülkemiz uygulamaları bölgesel yönetime daha fazla yansıyacak, Akdeniz ve Karadeniz'de sürdürülebilir balıkçılıktaki öncülüğümüz güçlenecek. Hayırlı, uğurlu olsun."
Gündem
Yayınlanma: 01 Aralık 2025 - 13:05
Türkiye için tarihi adım!
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, yaptığı açıklamada, Türkiye'nin Akdeniz Genel Balıkçılık Komisyonu Başkanlığına seçildiğini duyurdu.
Gündem
01 Aralık 2025 - 13:05
















