Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), sosyal konut üretimi ve deprem sonrası yeniden inşa çalışmalarındaki tecrübelerini uluslararası alanda paylaşmaya devam ediyor. TOKİ Başkanı M. Levent Sungur, Suriye Yerel Yönetimler ve Çevre Bakanı Mohammed Anjrani ile bir araya gelerek önemli bir tecrübe paylaşımında bulundu.Görüşmede, TOKİ'nin sosyal konut projeleri, 6 Şubat depremleri sonrasında yürütülen yeniden inşa ve ihya çalışmaları ile özellikle Hatay'daki afet sonrası süreç hakkında detaylı bilgiler aktarıldı. Bu buluşma, TOKİ'nin afet yönetimi ve konut üretimi alanındaki yetkinliğinin uluslararası düzeyde takdir gördüğünü bir kez daha ortaya koydu.
Hatay'ın İhyası ve İnşa Süreci Masaya Yatırıldı
Toplantının ana gündem maddelerinden biri, 'asrın felaketi' olarak nitelendirilen 6 Şubat depremlerinin ardından Hatay'da başlatılan ihya ve inşa süreci oldu. TOKİ Başkanı Sungur, Suriyeli Bakan Anjrani'ye, bölgedeki konutların yeniden inşası ve kentsel dönüşüm projeleri hakkında yürütülen çalışmaları ve gelinen noktayı anlattı. Bu paylaşımın, Suriye'nin kendi yerel yönetimler ve çevre alanındaki çalışmalarına ışık tutması hedefleniyor.Kaynak: Haber Merkezi
















