Suruç İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, tüm İslam aleminin Berat Kandili'ni kutladı.Müdürlük tarafından yapılan açıklamada, Berat Kandili'nin mübarek olması temennisinde bulunuldu.Kaynak: Haber Merkezi