Suruç'ta 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılının İkinci Dönemi Başladı
Suruç ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci dönemi, "Bayrak Sevgisi" temasıyla umut ve heyecanla karşılandı. Yeni dönemin başlamasıyla birlikte ilçe genelinde çeşitli etkinlikler düzenlenmesi planlanıyor.
Kaymakam ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cumhuriyet İlkokulu'nu Ziyaret Etti
Eğitim öğretim yılının ikinci döneminin başlangıcı vesilesiyle, Suruç İlçe Kaymakamı Adem Balkanlıoğlu ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Han Özdemir, Cumhuriyet İlkokulu'nu ziyaret ederek öğrenciler ve öğretmenlerle bir araya geldi. Ziyarette, yeni dönemin başarılı geçmesi temennisinde bulunuldu.Kaynak: Haber Merkezi



















