Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, son günlerde son günlerde kentte özellikle sosyal medyada içme suyundaki tat ve kokuyla ilgili artan şikayetler üzerine Şanlıurfa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğüne ( ŞUSKİ) bağlı Arıtma Tesislerini basına açtı.ŞUSKİ Genel Müdürü Emin İzol ve beraberindeki daire başkanlarıyla yapılan ziyarette, suyun ilk çıkış noktasından depolara ulaşmasına kadarki süreç hakkında detaylı bilgi verildi.Arıtma Tesislerinde arıtılan suyu için İzol, kentteki içme suyunda halk sağlığını tehdit edecek hiçbir unsur bulunmadığını kaydetti.Gazetecilerle birlikte içme suyunun analiz edildiği laboratuarı da gezen İzol, daha sonra gündemdeki sorulara yanıt verdi.Arıtma Tesisinden çıkan suların kentteki 16 farklı depoya ulaştırıldığını kaydeden İzol, 16 farklı noktadan Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü numune alındığını ifade etti.