Siverek Belediyespor, kendi sahasında konuk ettiği Elazığ Yol Spor'u 1-0'lık skorla mağlup ederek haftayı 3 puanla tamamladı.Maç boyunca üstün bir oyun sergileyen Siverek Belediyespor, bulduğu tek golle galibiyete ulaştı. Bu sonuçla ligdeki iddiasını sürdüren takım, taraftarlarına galibiyet sevinci yaşattı.
Galibiyetin Ardından Tebrikler
Siverek Belediyespor'un oyuncuları ve teknik heyeti, gösterdikleri mücadele ve aldıkları 3 puan nedeniyle tebrik edildi. Kulüpten yapılan açıklamada, oyuncuların ve teknik ekibin başarılarının devamı dilendi.Kaynak: Haber Merkezi


















