Türkiye Futbol Federasyonu ( TFF) 2. Lig Beyaz Grupta mücadele eden Şanlıurfaspor, 1. Lig hedefine ulaştı.Sarı yeşilli ekip, play-off finalinde Bucaspor ile karşılaştı ve maçı 3-0 aldı.Maçın ardından sarı yeşilli ekip şampiyonluk kupasını alırken, taraftarlar da sokağa döküldü.Kent merkezinde buluşan taraftarlar ellerindeki bayraklarla şampiyonluğun tadını çıkardı.Marşlar söyleyen ve sloganlar atan taraftarlar büyük bir coşku yaşadı.
Şanlıurfa
Yayınlanma: 16 Haziran 2023 - 11:15
Şanlıurfaspor taraftarı sokağa döküldü!
Şanlıurfaspor'un şampiyon olarak 1. Lig'e yükselmesinin ardından kentte taraftarlar sokağa döküldü ve kutlama yaptı.
Şanlıurfa
16 Haziran 2023 - 11:15



















