Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Genç Erkekler Voleybol Takımı, Türkiye Şampiyonası çeyrek final karşılaşmaları öncesinde hazırlıklarını sürdürüyor. Takım, 15-17 Nisan tarihleri arasında 11 Nisan Spor Salonu'nda Gaziantep, Hatay ve Osmaniye il şampiyonlarıyla mücadele edecek.
Genç Yıldızlar Hedef Büyütüyor
Geçtiğimiz yıl Türkiye finallerine katılma başarısı gösteren ve bu sezon il birinciliğini elde eden gençler, yoğun antrenman programıyla hedeflerini büyüttü. Antrenör Bekir Behsat Uludağ yönetiminde disiplinli bir şekilde çalışan takımın en büyük hedefi, Türkiye finallerinde derece yapmak. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, tüm hemşehrilerini genç sporculara destek olmak amacıyla 11 Nisan Spor Salonu'na davet etti.Kaynak: Haber Merkezi


















