Kayseri'de düzenlenen U15 Grekoromen Güreş Grup Türkiye Şampiyonası'nda Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Bireysel Spor Kulübü sporcusu Mehmet Esat Dedeoğlu, kendi sıkletinde Türkiye üçüncüsü olarak önemli bir başarıya imza attı. 25-27 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada mücadele eden Dedeoğlu, elde ettiği madalya ile Şanlıurfa'yı gururlandırdı.
Sporcudan Örnek Mücadele
Azmi, disiplini ve ortaya koyduğu mücadeleyle dikkat çeken genç güreşçi Mehmet Esat Dedeoğlu, elde ettiği başarıyla örnek teşkil etti. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, sporcusunu tebrik ederek başarılarının devamını diledi.Kaynak: Haber Merkezi



















