Şanlıurfa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Ramazan ayı öncesinde gıda denetimlerini aralıksız sürdürüyor. İl Müdürü Mehmet Salih Söğüt'ün koordinasyonunda gerçekleştirilen denetimler, 13 ilçede gıda üretim ve satış yerlerini kapsıyor.Halk sağlığını ve güvenilir gıdayı önceliklendiren ekipler, mevzuata uygunluk çerçevesinde denetimlerini titizlikle yürütüyor. Amaç, vatandaşların Ramazan ayında da sağlıklı ve güvenilir gıdaya erişimini sağlamak.
Kaynak: Haber Merkezi















