Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, bağımlılıkla mücadelede önemli bir rol üstlenen Liman Ayık Yaşam Derneği Şanlıurfa Şubesi'nde gençlerle bir araya gelerek iftar programı düzenledi. Genel Sekreter Yardımcısı Emrah Karaca ve kurum amirlerinin katıldığı etkinlikte, belediyenin destekleriyle hayata tutunan gençlerin azmi ve iftar sevincine ortak olundu.Belediye yetkilileri, gençlerin her an yanlarında olmaya devam edeceklerini ve daha sağlıklı yarınlar inşa etmek amacıyla desteklerini sürdüreceklerini belirttiler.
Kaynak: Haber Merkezi


















