Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü, 5 Mayıs Ebeler Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Müdürlük, hayatın en mucizevi anlarına tanıklık eden ebelerin, toplum sağlığının güçlenmesindeki kritik rolünü vurguladı.Sağlık sisteminin temel taşlarından biri olarak nitelendirilen ebelerin, gebelik sürecinden doğuma ve sonrasında anne ile bebek sağlığının korunmasına kadar uzanan geniş bir yelpazede fedakarca görev yaptıkları belirtildi. Ebelerin şefkatleri, bilgi birikimleri ve tecrübeleriyle her zaman vatandaşların yanında oldukları ifade edildi.
Ebelerimize Teşekkür ve Başarı Dileği
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Erhan Berk, tüm ebelerin emekleri için teşekkürlerini ileterek, sağlık, huzur ve başarı dolu bir meslek hayatı diledi. Ebeler Günü'nün kutlandığı mesajda, bu kutsal mesleği icra eden tüm sağlık çalışanlarına minnettar olunduğu kaydedildi.Kaynak: Haber Merkezi



















