Şanlıurfa Ticaret ve Sanayi Odası (ŞUTSO) tarafından düzenlenen iftar programı, oda yönetimi, meclis üyeleri ve personelin katılımıyla gerçekleştirildi. Programda, kurum içi birlik ve beraberliğin güçlendirilmesi hedeflendi.Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yetim ve Meclis Başkanı Serhat Karadağ'ın ev sahipliği yaptığı iftar, katılımcılara aynı sofrada bir araya gelme fırsatı sundu. Bu buluşma ile kurum içi dayanışmanın pekiştirilmesi amaçlandı.Şanlıurfa Ticaret ve Sanayi Odası, iftar programına katılan tüm paydaşlarına teşekkür ederek, Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını diledi.
Kaynak: Haber Merkezi

















