Sağlık
Yayınlanma: 21 Ocak 2026 - 10:58
Güncelleme: 21 Ocak 2026 - 11:05
Bölgesel Sağlık Merkezi Hedefi
Viranşehir Devlet Hastanesi, Şanlıurfa'nın sağlık alanında bölgesel merkez olma yolunda ilerlediğini duyurdu. Açıklamada, bu ilerlemenin 'Sağlıklı Türkiye Yüzyılı' vizyonu kapsamında olduğu belirtildi.
Sağlık
21 Ocak 2026 - 10:58
Güncelleme: 21 Ocak 2026 - 11:05
Şanlıurfa Sağlıkta Güçleniyor
Viranşehir Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, Şanlıurfa'nın sağlık alanında bölgesel merkez olma hedefine yönelik adımlarının hızlandığı belirtildi.Açıklamada, #SağlıklıTürkiyeYüzyılı vizyonu çerçevesinde yürütülen çalışmalarla kentin sağlık altyapısının güçlendirildiği vurgulandı. Detaylı bilgilere, paylaşılan bağlantı üzerinden ulaşılabileceği ifade edildi.Kaynak: Haber Merkezi
İlginizi Çekebilir


















