Şanlıurfa İl Afet ve Acil Durum ( AFAD) Mahmut Sönmez, emekliye ayrıldı.Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, Sönmez’i ağırlayarak kendisine başarı belgesi takdim etti.Şanlıurfa Valiliği’nden konuya ilişkin yapılan açıklama şu şekilde:“Valimiz Salih Ayhan; Emekliye ayrılan AFAD Müdürümüz Sn. Mahmut Sönmez’i makamında ağırlayarak başarı belgesini takdim etti.Yaşadığımız zorlu süreçlerdeki özverili çalışmaları için teşekkür eden Vali Ayhan, Sayın Sönmez’e emeklilik hayatında mutluluklar diledi.”
Gündem
Yayınlanma: 16 Mayıs 2023 - 10:51
Güncelleme: 16 Mayıs 2023 - 11:13
Şanlıurfa İl AFAD Müdürü emekliye ayrıldı!
Şanlıurfa İl AFAD Müdürü Mahmut Sönmez, emekliye ayrıldı.
Gündem
16 Mayıs 2023 - 10:51
Güncelleme: 16 Mayıs 2023 - 11:13

















