ABB Şanlıurfa İl Başkanı Naif Bülbül, milletin huzur ve güvenliği için fedakarlıkla görev yapan Emniyet Teşkilatı'nın anlamlı gününü kutladı. Bülbül, Emniyet Müdürlüğü şahsında tüm teşkilat mensuplarına yönelik tebrik mesajı yayımladı.Bülbül, mesajında, hukukun üstünlüğünü esas alarak kamu düzeninin tesisi ve vatandaşların can ve mal güvenliğinin sağlanması noktasında üstlenilen sorumluluğun takdire şayan olduğunu belirtti. Görevlerini büyük bir onur ve kararlılıkla yerine getiren emniyet mensuplarına sağlık, başarı ve kolaylıklar diledi.
Kaynak: Haber Merkezi


















