Hava sıcaklığının eksilere düştüğü Şanlıurfa’da, vatandaşların sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenme vakalarına rastlanmada da artış yaşanıyor. Son olarak Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde 2 vatandaş yaktıkları sobadan çıkan karbonmonoksit gazından çıkan dumandan zehirlenerek hastanelik oldu. Olay ilçeye bağlı kırsal Tüten Mahallesi’nde meydana geldi. K.Ş. ve S.Ş. isimli iki vatandaşın fenalaştığını gören yakınları durumu acil sağlık ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen acil sağlık ekipler ilk müdahaleyi yaptı. Daha sonra iki vatandaş ambulansla Birecik Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Asayiş
Yayınlanma: 23 Şubat 2025 - 05:56
Şanlıurfa'da yine soba zehirlenmesi! 2 kişi hastanelik oldu!
Birecik ilçesinde 2 kişi sobadan çıkan dumandan zehirlenerek hastanelik oldu.
Asayiş
23 Şubat 2025 - 05:56



















