Tarım ve Orman Bakanlığı, 15 Nisan'dan itibaren av yasağının başladığını duyurdu.Su ürünleri ile ilgili olarak başlayan yasağın ardından ekipler de çalışmalarını artırdı.Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde denetime çıkan jandarma ekipleri, iki şahsı balık avlarken yakaladı.Ekipler, balıklara el koyarken, şahıslar hakkında ise yasal işlem başlattı.
Gündem
Yayınlanma: 16 Nisan 2023 - 16:49
Şanlıurfa'da yasak dinlemediler! El konuldu
Şanlıurfa'da meydana gelen olayda, av yasağına uymadıkları gerekçesiyle iki şahsa yasal işlem başlatıldı.
Gündem
16 Nisan 2023 - 16:49
















