Şanlıurfa'da İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin çalışmaları devam ediyor.Huzur ve güven ortamının devamlılığı, asayişe müessir olayların önlenmesi, suç ve suçluların tespiti ve yakalanmasına yönelik şok uygulamalar yapıldı.15 binin üzerinde şahıs sorgulanan şok uygulamada, 22 aranan şahıs yakalandı.Çok sayıda araca da cezai işlem uygulanırken, konuya ilişkin açıklamada şu ifadelere yer verildi:"İl Geneli İl Emniyet Müdürlüğümüzce ilimizde huzur ve güven ortamının devamlılığı, asayişe müessir olayların önlenmesi, suç ve suçluların tespiti ve yakalanmasına yönelik yapılan şok uygulamalarımızda; 15.444 Şahıs2.792 Araç 142 Motosiklet34 Umuma Açık İşyeri kontrol edilmiş,Denetimlerimiz sırasında;22 aranan şahıs yakalanarak gözaltına alınmış,Yapılan uygulamalarda; 5 ruhsatsız tabanca 2.81 gram narkotik madde ele geçirilmiş,31 araca trafik kurallarını ihlalden idari para cezası uygulanmış,1 adet araç trafikten men edilmiştir."
Asayiş
Yayınlanma: 09 Mayıs 2024 - 23:25
Şanlıurfa'da sonu gelmiyor: Ekipler yakaladı!
İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları çalışmalar sonucunda çok sayıda aranan şahsı yakaladı.
Asayiş
09 Mayıs 2024 - 23:25


















