Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla ulaşım saatlerinde düzenleme gitti.Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:“Ramazan ayı dolayısıyla ulaşım hizmetlerimizde aşağıdaki düzenlemeler yapılmıştır:İftar Öncesi Düzenleme:Toplanma merkezleri ve son duraklardan yapılacak son kalkış saati 18.00 olarak belirlenmiştir.İftar Sonrası Düzenleme:İftar sonrası ilk kalkış saati 19.00 olarak planlanmıştır.Gece Ulaşımı:Gece ulaşım hizmetleri aktif olarak kesintisiz şekilde devam etmektedir.Yapılan bu düzenlemeler, Ramazan ayı süresince vatandaşlarımızın ulaşım ihtiyaçlarını daha düzenli ve planlı bir şekilde karşılamak amacıyla uygulanacaktır.Bilgilerinize arz olunur.”
Gündem
Yayınlanma: 19 Şubat 2026 - 16:51
Şanlıurfa'da Ramazan ayında ulaşım düzenlemesi!
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla ulaşımda düzenlemeye gitti.
Gündem
19 Şubat 2026 - 16:51


















