Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, kentteki trafik tedbir ve denetimlerine ilişkin açıklama yaptı. Vali Şıldak, il genelinde mobese kameraları ve PTS noktalarında kamerayla denetimler gerçekleştirildiğini aktardı.Vali Şıldak, 1-24 Eylül tarihleri arasında yapılan çalışmalarda 43 milyon 206 bin 752 lira ceza kesildiğini duyurdu.940 aracın da trafikten men edildiğini bildiren Vali Şıldak, açıklamasında şunları dile getirdi:" Şanlıurfa’da Trafik Konusundaki Tedbirleri ve Denetimleri Artırıyoruz!Ağustos Ayından İtibaren;Şanlıurfa- Akçakale,Şanlıurfa-Bozova,Şanlıurfa- Birecik,Şanlıurfa- Hilvan,Şanlıurfa- Viranşehir,Hilvan-Siverek,Siverek-Diyarbakır,Güzergahlarında İki Yönlü Olarak *Ortalama Hız Tespit Sistemi* İle Denetimlere BaşlanılmıştırAyrıca İlimiz Genelinde 7 Radar Aracı İle Hız Denetimleri Yapılmaktadır.Şanlıurfa’nın Tamamında 580 MOBESE Kamerası ve 36 PTS Noktasında Kamerayla Trafik İhlali Denetimi Gerçekleştirilmektedir.1-24 Eylül 2024 Tarihleri Arasında Yapılan Trafik Denetimlerinde 16.252 Sürücüye 43.206.752 TL Para Cezası Uygulanmış, 940 Araç Trafikten Men Edilmiştir!"
Asayiş
Yayınlanma: 26 Eylül 2024 - 11:31
Şanlıurfa'da dudak uçuklatan ceza!
Vali Hasan Şıldak, 1-24 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilen trafik denetimlerinden kesilen rekor ceza miktarını açıkladı.
Asayiş
26 Eylül 2024 - 11:31

















