Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde 3 ruhsatsız tabanca ele geçirildi.İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin asayiş uygulamaları devam ediyor.Bu kapsamda ekipler şüpheli şahıslar üzerinde yaptığı üst aramasında 3 ruhsatsız tabanca ele geçirdi.Ekipler, 1 kişiyi gözaltına aldı, 3 kişi hakkında ise işlem başlattı.
Asayiş
Yayınlanma: 29 Ekim 2022 - 17:28
Şanlıurfa'da 3 ruhsatsız tabanca ele geçirildi
Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde 3 ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
Asayiş
29 Ekim 2022 - 17:28


















