Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından Şanlıurfa’nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünde vatandaşlara önemli bir kolaylık sağlanacak. 11 Nisan’da kent genelinde toplu taşıma araçları ücretsiz olarak kullanılabilecek.KURTULUŞ COŞKUSU HEP BİRLİKTE YAŞANACAK
Büyükşehir Belediyesi tarafından bu anlamlı günde vatandaşların etkinliklere daha rahat katılım sağlaması amacıyla toplu taşımanın ücretsiz olacağını belirtirken, tüm Şanlıurfalıları kutlamalara davet edildi.
Büyükşehir Belediyesi tarafından bu anlamlı günde vatandaşların etkinliklere daha rahat katılım sağlaması amacıyla toplu taşımanın ücretsiz olacağını belirtirken, tüm Şanlıurfalıları kutlamalara davet edildi.


















