U17 Grekoromen Güreş Şampiyonası'nda Şanlıurfa Başarısı
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Bireysel Spor Kulübü, Yozgat'ta gerçekleştirilen U17 Grekoromen Türkiye Güreş Şampiyonası Grup Müsabakaları'nda önemli bir başarı elde etti.Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi sporcusu olan Ahmet Karcığa, 48 kg kategorisinde mücadele ederek Türkiye üçüncüsü olma başarısını gösterdi.Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, sporcuyu ve bu başarıda katkısı bulunan tüm antrenörleri tebrik ederek, gelecekteki müsabakalarda da başarılarının devamını diledi.Kaynak: Haber Merkezi



















