Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Sait Ağan, Ticaret Bakanlığı'nın öncülüğünde düzenlenen "E-Ticareti Güçlendirme Projesi" programına iştirak etti. GAPTAEM'de gerçekleştirilen etkinliğe Ticaret Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan ve il protokolünden önemli isimler de katılım gösterdi.Dijitalleşen dünyada yerel üreticilerin rekabet gücünü artırmayı ve ticareti daha ileriye taşımayı hedefleyen projelerle Şanlıurfa ekonomisine katkı sunma gayretlerinin sürdüğü belirtildi.
Kaynak: Haber Merkezi



















