Edirne’de düzenlenen toplantıda konuşan İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, polis ekiplerinin kullandığı araçlara yüz tanımalı kamera sistemlerinin yerleştirileceğini ifade etti.Söz konusu sistemin jandarma araçlarını da kapsayacağını kaydeden Yerlikaya, “Biz bu yıl bu uygulamaya başladık. 2025 yılının sonunda emniyet, jandarma hatta sahil güvenliğimizde denetimlerimizde personellerimizin yakasında yüz tanımalı ASELSAN’ın yaptığı kameralardan faydalanalım istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Gündem
Yayınlanma: 05 Ağustos 2024 - 09:46
Polis araçlarına yüz tanımalı kamera sistemi geliyor!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, polislerin araçlarına yüz tanımalı kamera sistemlerinin yerleştirileceğini açıkladı.
Gündem
05 Ağustos 2024 - 09:46


















