Kardeş Şehir Protokolü Spor Alanında Güçleniyor
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ile Romanya’nın Pitești kenti arasında imzalanan Kardeş Şehir Protokolü kapsamında önemli bir ziyaret gerçekleşti. Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, Pitești Belediye Başkanı Cristian Gentea ve beraberindeki Romanya heyeti, kentin spor markalarından Şanlıurfaspor tesislerine gitti.Gerçekleştirilen görüşmelerde, sporun birleştirici rolü, gençlik projeleri ve iki şehir arasında spor alanındaki potansiyel iş birliği imkanları ele alındı.Ziyaret, Şanlıurfa ile Pitești arasındaki dostluğun sadece kurumsal ve kültürel düzeyde kalmayıp, uluslararası spor iş birlikleriyle de derinleşeceğinin somut bir adımı olarak değerlendirildi.Kaynak: Haber Merkezi



















