Şanlıurfa İl Müftülüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü Araştırma ve Geliştirme (AR-GE) Birimi arasında yapılan işbirliğiyle, bağımlılıkla mücadele kapsamında öğrencilere yönelik önleyici eğitim ve gençlik çalıştayları devam ediyor.Haliliye İlçesinde bulunan TOBB Fen Lisesinde öğrencilere bağımlılıkla mücadele semineri verildi. Seminere İl Müftüsü Ramazan Tolan, Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi Üyesi Muharrem Çelik ile öğrenciler ve öğretmenler katıldı.İl Müftüsü Ramazan Tolan, sağlıklı ve zihinde bir vücuda sahip olmak için zararlı alışkanlıklardan uzak durulması gerektiğini söyledi. Kitap okumanın önemine değinen Müftü Tolan, “Kitap okuyan insan tüm zararlı alışkanlıklardan uzak durur” ifadelerini kullandı.AR-GE üyesi Muharrem Çelik, bağımlılıkla mücadelenin en önemli ayağının arkadaş seçimi olduğunu söyledi. Çelik, “Yanlış tekliflere hayır diyebilme bilinci oluşmalıdır” dedi.Öte yandan kent genelinde tüm okullarda seminerler düzenlenmesi hedefleniyor. Daha sonra hazırlanan raporlar yetkililer ile paylaşılacak.
Gündem
Yayınlanma: 09 Aralık 2022 - 10:19
Öğrencilere 'bağımlılık' eğitimi verildi!
Şanlıurfa’da, Müftülük ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile öğrencilere yönelik bağımlılıkla mücadele eğitimi verildi.
Gündem
09 Aralık 2022 - 10:19
İlginizi Çekebilir

















